آهای آقایونی که وایمیستید به پارک دوبل خترا میخندید
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

لامصب ندیدید فوتبال بازی کردنشون چه خنده داره !!! 




یکیﺍﺯﻡ ﭘﺮﺳﯿﺪ...
" ﺑﺒﺨﺸﯿﻦ ﺷﻤﺎ ﺑﺎ ﭼﯽ ﻣﯿﺎﯾﻦ
ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ؟؟؟"
ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ...
ﻣﻦ ﻧﺬﺭ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺍﻫﺮ...
ﺑﺎ ﭘﺎﯼ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﻣﯿﺎﻡ...
یه همچین آدم معتقدی هستم من 
والا..




دقت کرده بودین این جمله تنها جمله ایه که اگه برعکسش کنی بازم همون معنی رو میده :
"امید آشنایان شادی ما"!




جان من حال کردی؟
ینی برین هلیکووووووووووووفتری



بزنید العان واس خاطر داشتن من






لامصب وقتی داری درس میخونی
تازه میفهمی که بحث های شبکه ۴ هم خیلی سودمند و پرهیجانه !




پولادی ترین اراده رو میدونی کی داره؟

اون کسی که برای حفظ سلامتیش ، به موقع از پای اینترنت بلند بشه و بره دستشویی ،

این عادم به جایی رسیده کـه لذت های دنیوی براش تموم شده ست !







این روحانی که فردا میره توی جلسه 5+1 و میگه: خوب حالا از اولِ اول برام تعریف کنین ببینم چی شده 
کاترین میزنه زیر گریه جلسه رو ترک میکنه !!





میدونید تنها عیبِ دخترا چیه؟
*
*
*
*
*
*

چیه همتون اومدین پایین دنبال عیب؟:|

دخترا ماهن،گلن،عسلن،اصن یه دونن!

درضمن یکی از دخترابیاد پرچمو نگه داره من برم تو افق محو شم!!!!! :))))










تو این سریال مادرانه دختره شبیه جُزامیاس,باباش میگه اومدی پایین آرایشتو پاک کن!!!!!!!!!!







دیروز بال های یه پشــه رو کنـدم بهـش گفتــم بپر نپریــد

نتیـجــه: 
.
.
.
.
وقتـی بال هـای پشــه رو بکنـی, دیگه نمیتونه بشنوه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد