دانشجوی عزیز
وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم.
چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه !

دوستدارت استاد!

                        
شناگر ایران بین ۸نفر، هفتم شده! بعد مربی شنای ایران میگه فراتر از حد انتظار ماظاهر شده!! لامصب 
   انتظار داشته یارو غرق شه؟

صبح سوار تاکسی بودم بعد راننده تاکسیه با ماشین پشتى دعواش شد، پیاده شدگفت من اینجا وایسادم و واى خواهم سادطبق آخرین اخبار رسیده تمامی اساتید ادبیات بصورت دسته جمعی خودکشی کردن


کل خاندانمون نشسته بودن. داییم بهم گفت: تو خیلی دلقکی، باید بجای میمون، تو رو میفرستادند فضا،
منم یکم اندیشه کردم و گفتم: حلال زاده به داییش میره!یه سکوته خاصی همجارو گرفت اون لحظه!!!


فقط یه ایرانی میتونه با ضربه های مکرر به کنترل تلویزیون باطریاشو مجبور به ادامه ی حیات کنه


آقا ما این دنیا رو بوسیدیم گذاشتیم کنارحالا ولکن ما نمیشه...

هی میره و میاد میگه یه بوس میدی؟؟؟؟؟؟؟



خیلی دوست دارم یکی از معلمامودر حال خنده تو خیابون ببینم، برم پیشش بگم "چیز خنده داری هست بگو ما هم بخندیم!!!




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد